یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1395برچسب:, توسط جواد علی گلی |

قیام لله، یگانه راه اصلاح جهان 

بسم الله الرحمن الرحیم قال الله تعالی: (قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادا) خدای تعالی در این کلام شریف، از سرمنزل تاریک طبیعت تا منتهای سیر انسانیت را بیان کرده و بهترین موعظه هائی است که خدای عالم از میان تمام مواعظ انتخاب فرموده و این یک کلمه را پیشنهاد بشر فرموده، این کلمه تنها راه اصلاح در جهان است. قیام برای خداست که ابراهیم خلیل الرحمن را به منزل خلت رسانده و از جلوه های گوناگون عالم طبیعت رهانده. خلیل آسا در علم الیقین زن - ندای لااحب الافلین زن. قیام لله است که موسی کلیم را با یک عصا به فرعونیان چیره کرد و تمام تخت و تاج آنها را به باد فنا داد و نیز او را به میقات محبوب رساند و به مقام صعق و صحو کشاند. قیام برای خداست که خاتم النبیین صلی الله علیه و آله را یک تنه بر تمام عادات و عقاید جاهلیت غلبه داد و بت ها را از خانه خدا برانداخت و به جای آن توحید و تقوا را گذاشت و نیز آن ذات مقدس را به مقام قاب قوسین اوادنی رساند.


بدبختی و تیره روزی ما به خاطر قیام برای منافع شخصی است.
خودخواهی و ترک قیام برای خدا ما را به این روزگار سیاه رسانده و همه جهانیان را بر ما چیره کرده و کشورهای اسلامی را زیر نفوذ دیگران درآورده. قیام برای منافع شخصی است که روح وحدت و برادری را در ملت اسلامی خفه کرده. قیام برای نفس است که بیش از دهها میلیون جمعیت شیعه را به طوری از هم متفرق و جدا کرده که طعمه مشتی شهوت پرست پشت میزنشین شدند. قیام برای شخص است که یک نفر مازندرانی بیسواد را بر یک گروه چندین میلیونی چیره می کند که حرث و نسل آنها را دستخوش شهوات خود کند. قیام برای نفع شخصی است که الان هم چند نفر کودک خیابانگرد را در تمام کشور بر اموال و نفوس و اعراض مسلمانان حکومت داده. قیام برای نفس اماره است که مدارس علم و دانش را تسلیم مشتی کودک ساده کرده و مراکز علم قرآن را مرکز فحشا کرده. قیام برای خود است که موقوفات مدارس و محافل دینی را به رایگان تسلیم مشتی هرزه گرد بی شرف

کرده و نفس از هیچ کس در نمی آید. قیام برای نفس است که چادر عفت را از سر زن های عفیف مسلمان برداشت و الان هم این امر خلاف دین و قانون در مملکت جاری است و کسی بر علیه آن سخن نمی گوید. قیام برای نفع های شخصی است که روزنامه ها که کالای پخش فساد اخلاق است، امروز هم همان نقشه ها را که از مغز خشک رضاخان بی شرف تراوش کرده تعقیب می کنند و در میان توده پخش می کنند. قیام برای خود است که مجال به بعضی از این وکلای قاچاق داده که در پارلمان بر علیه دین و روحانیت هر چه می خواهند بگویند و کسی نفس نکشد.

برای نجات دین از دست مشتی شهوتران قیام کنید.
هان ای روحانیین اسلامی! ای علماء ربانی!ای دانشمندان دیندار! ای گویندگان آیین دوست! ای دینداران خداخواه! ای خداخواهان حق پرست! ای حق پرستان شرافتمند! ای شرافتمندان وطنخواه! ای وطنخواهان باناموس! موعظت خدای جهان را بخوانید و یگانه راه اصلاحی را که پیشنهاد فرموده بپذیرید و ترک نفع های شخصی کرده تا به همه سعادت های دو جهان نائل شوید و با زندگانی شرافتمندانه دو عالم دست در آغوش شوید. (ان لله فی ایام دهرکم نفحاث الافتعر ضوالها) امروز روزی است که نسیم روحانی الهی وزیدن گرفته و برای قیام اصلاحی بهترین روز است، اگر مجال را از دست بدهید و قیام برای خدا نکنید و مراسم دینی را عودت ندهید، فرداست که مشتی هرزه گرد شهوتران بر شما چیره شوند و تمام آئین و شرف شما را دستخوش اغراض باطله خود کنند. امروز شماها در پیشگاه خدای عالم چه عذری دارید؟ همه دیدید کتاب های یک نفر تبریزی بی سروپا را که تمام آیین شماها را دستخوش ناسزا کرد و در مرکز تشیع به امام صادق و امام غایب روحی له الفدا آن همه جسارت ها کرد و هیچ کلمه از شماها صادر نشد. امروز چه عذری در محکمه خدا دارید؟ این چه ضعف و بیچارگی است که شماها را فرا گرفته؟ ای آقای محترم که این صفحات را جمع آوری نمودید و به نظر علمای بلاد و گویندگان رساندید، خوب است یک کتابی هم فراهم آورید که جمع تفرقه آنان را کند و همه آنان را در مقاصد اسلامی همراه کرده، از همه امضا می گرفتید که اگر در یک گوشه مملکت به دین جسارتی می شد، همه یک دل و یک جهت از تمام کشور قیام می کردند. خوب است دینداری را دست کم از بهائیان یاد بگیرید که اگر یک نفر آنها در یک دیه زندگی کند، از مراکز حساس آنها با او رابطه دارند و اگر جزئی تعدی به او شود، برای او قیام کنند. شماها که به حق مشروع خود قیام نکردید، خیره سران بیدین از جای برخاستند و در گوشه زمزمه بیدینی را آغاز کردند، به همین زودی بر شما تفرقه زده ها چنان چیره شوند که از زمان رضاخان روزگارتان سخت تر شود: (و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله) سید روح الله خمینی  (صحیفه نور جلد 1 صفحه 4)

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1395برچسب:تشیع , کسروی , توسط جواد علی گلی |


نظرات کسروی در مورد مذهب شیعه
برخی از نظرات او، به صورت خلاصه به شرح زیر است:

وی پیدایش مذهب شیعه را از زمان بنی‌امیه می‌داند.[۲]
وی نخستین آلودگی مذهب شیعه را در بجا دانستن خلافت علی بر ابوبکر و عمر و عثمان می‌داند. به عقیده وی جعفر امام ششم شیعیان اولین کسی بود که لفظ امام را ساخت، و برای گرفتن «خمس» و «مال امام» گفت که باید خلیفه از طرف خدا باشد و از ترس نام خلیفه را به امام تغییر داد.[۳]
وی گفته امامان شیعه را در مورد اینکه «معتی قرآن را جز ما نداند و هر کس نداند باید از ما بپرسد» و «هر کس امام زمان خود را نشناسد بی‌دین از دنیا رفته‌است» را جز «لاف زدن» و «گزافه گفتن» نشمرده‌است؛ و گوینده‌اش را بی‌دین و خداناشناس می‌داند.[۴]
به اعتقاد وی «در شیعی‌گری دلیل خواستن و چیزی را به داوری خرد سپردن از نخست نبوده و کنون هم نخواهد بود».[۵]
وی در مورد عثمان بن سعید و رابطه وی با امام زمان اینچنین می‌گوید: «آن امام مرا میانه خود و مردم میانجی گردانده. شما هر سخنی می‌دارید به من بگوئید و هر پولی می‌دهید به من بدهید.»[۵]
وی خرده‌هائی به شیعی‌گری می‌گیرد که گزیده‌ای از آنان را ما اینجا می‌آوریم، از جمله:

«بنیاد شیعیگری بر آنست که خلیفه بایستی از سوی خدا برگزیده شود نه از سوی مردم. ما می‌پرسیم: دلیل این سخن چه بوده؟ کتاب اسلام قرآن می‌بود، آیا در کجای قرآن چنین گفته‌ای هست؟ چگونه تواند بود که چنین چیزی باشد و در قرآن یادی از آن نباشد؟»[۶]
«چه شد که دلبستگی شیعیان قزوین به اسلام و دستورهای پیغمبر اسلام بیشتر از دلبستگی یاران پیغمبر گردید؟ آن مردانی که در راه پیغمبر و دین او از جان گذشته و آنهمه گزندها دیده بودند، چشد که به اندازه ملایان شکم پرست ایران به دستورهای پیغمبر ارج نمی‌گزاردند؟!»[۷

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
2-احمد کسروی؛ شیعی‌گری یا بخوانند و داوری کنند، گفتار یکم، شیعی گری چگونه پیدا شد؟
3-پرش به بالا ↑ همان‌جا
4-پرش به بالا ↑ احمد کسروی؛ شیعی‌گری یا بخوانند و داوری کنند. گفتار یکم، شیعی گری چگونه پیدا شد؟، ص ۱۰
5-↑ پرش به بالا به: ۵٫۰ ۵٫۱ همان‌جا ص ۱۱
6-پرش به بالا ↑ احمد کسروی؛ شیعی‌گری یا بخوانند و داوری کنند. گفتار دوم، خردهایی که به شیعی‌گری توان گرفت، ص ۱۸
7-پرش به بالا ↑ احمد کسروی؛ شیعی‌گری یا بخوانند و داوری کنند. گفتار دوم، خردهایی که به شیعی‌گری توان گرفت، ص ۲۱

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 دی 1392برچسب:, توسط جواد علی گلی |
رئیس قوه قضائیه در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی بار دیگر به فتنه‌گران هشدار داد و تأکید کرد که عده‌ای تلاش می‌کنند تا فتنه خانمان‌برانداز ۸۸ را به یک حادثه کوچک تقلیل دهند.
 
 
به گزارش جهان، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قوه قضائیه، با بیان اینکه داستان فتنه ۸۸ فراموش شدنی نیست زیرا به جزئی از تاریخ کشور تبدیل شده است»، اظهار داشت: نمی‌دانیم اگر آن حرکت و حماسه مردمی روی نمی‌داد، اکنون کشور در چه وضعی قرار داشت.
رئیس  
فتنه‌گران توجه داشته باشند که مردم ما همان مردم هستند و اگر فتنه‌گران بخواهند دوباره دست به اقداماتی برنند، چنین اجازه‌ای به آنان نخواهند داد، بلکه مستحکم‌تر از گذشته در برابر فتنه‌گران خواهند ایستاد.
دستگاه قضا خاطرنشان کرد: بصیرت مردم سبب شکل گیری حرکت خودجوش و حماسه نهم دی شد؛ بنابراین فتنه‌گران توجه داشته باشند که مردم ما همان مردم هستند و اگر فتنه‌گران بخواهند دوباره دست به اقداماتی برنند، چنین اجازه‌ای به آنان نخواهند داد، بلکه مستحکم‌تر از گذشته در برابر فتنه‌گران خواهند ایستاد.
آملی لاریجانی با توجه به اظهارات برخی از کسانی که به نحوی در شکل‌گیری فتنه ۸۸ نقش داشتند، گفت: متأسفانه برخی از کسانی که در فتنه دخیل بودند و برای راه‌اندازی جریان‌های فتنه در کشور اتاق فکر تشکیل دادند، ادعا می‌کنند از ظلمی که به ما شده است می‌گذریم که در پاسخ به آنان باید گفت پررویی و بی‌حیایی هم حدی دارد؛ شما با دشمنان این کشور هم صدا شدید، با دشمنان این کشور هم‌نوا شدید و حالا ادعا می‌کنید بر شما ظلم رفته است؟ ظلمی که شما بر نظام و مردم روا داشتید، هیچ وقت فراموش شدنی نیست.
رئیس قوه قضاییه به انتقاد از برخی تلاش‌ها برای کوچک‌نمایی ابعاد فتنه ۸۸ پرداخت و تصریح کرد: عده ای در تلاش هستند فتنه ۸۸ را که در کشوری دیگر ممکن بود به یک فتنه مخرب خطرناک تبدیل شود به یک سوء تفاهم کوچک تقلیل بدهند؛ این یک سوء تفاهم نبود زیرا با آن همه نصایح و توصیه‌هایی که شد متأسفانه  
شما با دشمنان این کشور هم صدا شدید، با دشمنان این کشور هم‌نوا شدید و حالا ادعا می‌کنید بر شما ظلم رفته است؟ ظلمی که شما بر نظام و مردم روا داشتید، هیچ وقت فراموش شدنی نیست.
بر رأی‌شان باقی و بر عمل خودشان پافشاری کردند و این چیزی نیست که ملت ما فراموش کند.
آملی لاریجانی افزود: مردم امروز بصیرتر از گذشته‌اند به طوری که دشمنان را بهتر از قبل می‌شناسند و درباره عوامل ایجاد انحراف در مسیر کشور و خدشه بر نظام آگاهی بیشتری دارند.
رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه «خوشحال و شاکریم که چنین مردم بصیری داریم» تاکید کرد: بصیرت یک نعمت و عنایت الهی است که ربطی به سمت ‌های اجتماعی و جایگاه سیاسی افراد ندارد؛ بلکه بصیرت به معنای تشخیص درست و به موقع وظیفه است.
آملی لاریجانی اظهار کرد: بسیاری از بزرگان هم در هنگام تشخیص وظیفه ممکن است بلغزند، اما مشاهده می‌کنیم که همواره بر بصیرت مردم کشور ما در طول زمان افزوده شده است.
رئیس دستگاه قضا در ادامه با تسلیت اربعین حسینی، به راهپیمایی میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع) در این ایام اشاره کرد و گفت: مشاهده حرکت مردم از اطراف و اکناف دنیا به سوی کربلا، انسان را شدیداً تحت تأثیر قرار می‌دهد، اگر همه دولت‌ها هم جمع می‌شدند هرگز نمی‌توانستند چنین اجتماع عظیمی را به وجود آورند.
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, توسط جواد علی گلی |
سفیرآمریکا در قاهره در اظهاراتی کاملاً صهیونیستی و جالب ادعای مالکیت مصر برای ملت برگزیده یهود(!) را مطرح کرد و گفت که مصری‌ها باید بردگان یهود شوند.
 
به گزارش جهان به نقل از مشرق، "آن پترسون" سفیر آمریکا در قاهره در اظهاراتی در گفت‌وگو با یک رسانه اسرائیلی اظهارات عجیبی در مورد جایگاه مصر در طرح از نیل تا فرات سرزمین موعود صهیونیست‌ها مطرح کرده است.
وی در این گفت‌وگو ادعا کرد که بازگشت یهودیان از تمامی نقاط جهان به سرزمین موعود از نیل تا فرات نزدیک است و در سال ۲۰۱۳ انجام خواهد شد.
پترسون با افتخار گفت که نقش محوری و مهمی در روند تحقق پیش‌بینی‌ها برای «ملت برگزیده خدا»! ایفا کرده است. مصری‌ها نیز هرگز مانع از بازگشت یهودیان به این کشور نمی‌شوند، بلکه به آنها متوسل می شوند تا به مصر بازگردند و آنها را از فقر و گرسنگی نجات دهند، چرا که مصر به زودی و احتمالاً در سال جاری میلادی اعلام ورشکستگی خواهد کرد.
وی در این گفت‌وگو با اشاره به احتمال جنگ آینده گفت که اسرائیل تحریک‌ها و تجاوزها و تهدیدات زیادی را متحمل شده و صبر طولانی نخواهد شد و سال ۲۰۱۳ میلادی که چهلمین سالروز شکست اکتبر ۱۹۷۳ میلادی است، فرا رسیده است.
وی تأکید کرد در شرایطی که اسرائیل مجبور به مقابله نظامی شود، در آن تردید نخواهد کرد و این جنگ همان جنگ آرماگدون خواهد بود که آمریکا و انگلیس و ناتو و تمامی «کشورهای حامی صلح»! برای دادن حقوق صاحبان حق به آنها وارد عمل خواهند شد، یهودیان دیگر اجازه تکرار هولوکاست را بر ضد خود در منطقه نخواهند داد.
وی با توهین به قومیت عربی و امت اسلامی گفت از آنجا که اعراب و مسلمانان طبیعت خشنی دارند و مایل به وحشی‌گری و تروریسم هستند، به علت اینکه یهودیان از آنها پیشرفته‌تر و ثروتمندتر هستد، به آنها حمله خواهند کرد، به همین علت این درگیری برای بقا خواهد بود و بقا نیز طبعا برای گروه قوی‌تر رقم خواهد خورد.
پترسون با اشاره به تجربه خود در مصر گفت که خوشحال است که به این کشور آمده و طرحی که خواهر بزرگتر وی مارگارت اسکوبی سفیر سابق آمریکا در مصر آغاز کرده بود را دنبال می‌کند، تا زمانی که هدف یکی باشد و اخلاص در کار باشد، اسامی اهمیت زیادی ندارد.
وی گفت که در کنار دیوار ندبه قسم خورده که حق یهود را به آنها بازگرداند و انتقام آواره کردن آنها در کشورهای جهان را بگیرد و نزدیکان و خانواده‌های آنها به زودی به مصر و کشورهای عربی باز خواهند گشت تا خانواده‌هایشان را تکمیل کنند و خانواده‌ها یکدیگر را ببینند و بعد از صدها سال بار دیگر جمع آنها جمع شود.
وی با ادعای مالکیت بخش‌هایی از مصر برای یهودیان گفت که اسنادی در اختیار دارد که مالکیت یهودی بر پروژه‌های مصر را نشان می‌دهد که آنها ایجاد کردند، اما جمال عبدالناصر با وحشیگری تمام آنها را از مصر اخراج کرده و اموالشان را مصادره کرد.
وی افزود: اسناد ثابت می کند که دارایی‌های یهودیان در مصر باعث می‌شود آنها به این کشور بازگردند و ثابت می‌کند که آنها مالک اصلی مصر هستند و موضوع آن چیزی نیست که فرعون‌ها آن را تحریف کردند، چرا که این یهودیان بودند که اهرام‌ها را بنا کردند اما مصری‌ها و عرب‌ها بر سرقت عادت دارند، همانطور که کانال سوئز را سرقت کردند و انقلاب ۱۹۵۲ را برای سرقت اموال یهود بنا نهادند.
سفیر آمریکا در ادامه اظهارات کاملا صهیونیستی خود مدعی شد که خسارت‌هایی که مصری‌ها باید بپردازند، بیش از توان آنهاست و باعث ورشکستگی آنها خواهد شد و آنها در پرداخت قرض‌های بانک جهانی و بانک مرکزی ناتوان خواهند ماند، مصری‌ها الان هم هیچ چیز در مصر ندارند و باید یا بندگی
اربابان یهود خود را که ملت برگزیده خدا هستند، بپذیرند یا اینکه از این کشور خارج شده و به دنبال کشور جایگزینی برای خود باشند.
پترسون گفت که شورای امنیت نیز از حق یهودیان در بازگشت به سرزمین موعود از نیل تا فرات در مقابل بازگشت آوارگان فلسطینی به غزه و سینا و کرانه باختری و اردن حمایت می‌کند و این تصمیمی اجباری خواهد بود و در صورت رد آن از سوی مصری‌ها و عربها، با آنها اعلام جنگ خواهد شد.
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

به گزارش جهان به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تحلیل گران بسیاری اعتقاد داشتند 9 دی روزی است که نشان داد نخبگان از مردم عقب افتادند، بعد از روز عاشورا همه چیز بیشتر معلوم شد، مردم زودتر از دیگران خود را از فضای غبار آلود فتنه  بیرون  کشیدند، گویا تحمل تنفس در این فضای  غبارآلود را نداشتند.

 

 

 
مردم 9 دی آمدند، مطالباتی داشتند، خواسته هایشان در شعارهایشان متبلور شده بود، شعار می دادند، بی هیچ تردیدی؛ رهبرشان گفته بود: «فتنه 88 تنها آن چیزی نبود كه توی خیابان به وسیله تعدادی آدم دیده شد، ریشه دار بود... یك حركت عظیم مردمی لازم داشت كه این حركت، حركت 9 دی بود كه مردم آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه 9 دی در تاریخ یك حادثه ماندنی است، حادثه كوچكی نیست، این حادثه شبیه حوادث اول انقلاب است.»

 
در 9 دی 1388، راهپیمایی ده ها میلیونی در سراسر کشور، مردم شعار می دادند:


*آنان که مدعیند روزانه با امام کار می کردند بدانند که حضرتش فرمود : منافقین از کفار هم بدترند !

*آیید و ببینید علی تنها نیست !

 
*ابا الفضل علمدار ! موسوی رو تو وردار 

*ایران که باغ پسته بابات نیست - مملکت حسینی بی صاحاب نیست

 
*ای رهبر آزاده ! آماده ایم آماده

*این همه لشکر آمده - به عشق رهبر آمده

 
*پایان ِ تلخ ، بهتر از تلخی بی پایان است !

*تاجر ورشکسته !  برگرد به باغ پسته (باغ لندن)

 
*لبیک یا خامنه ای - لبیک یا حسین است

 
* لعن علی عدوک خمینی - هاشمی و خاتمی و خوئینی

 *لعن علی عدوک یا حسین - خاتمی و کروبی و میرحسین

 
 *ما یوسف خود نمی فروشیم - تو سیم ِ سیاه خود نگهدار

 
* حرمت شکن عاشورا - اعدام باید گردد

 *حسین حسین شعار ماست - خمینی افتخار ماست

 
* خاتمی دروغگو - توسعه سیاسی ات کو ؟

* دیدید هنوز عشق لشکر دارد / دیدید که این قافله رهبر دارد / ای مانده نهروانی عهد شکن / این ملک علی مالک اشتر دارد

 
*سلم ٌ لمن سالمکم خامنه ای - حرب ٌ لمن حاربکم خامنه ای

*عایشه شتر سوار - فائزه فتنه سوار

 
*عمر سعد زمان - ننگت باد ، ننگت باد

*فرقه موسویه - اعدام باید گردد

 
*قاضی عاشورایی !  اعدام انقلابی

 *قسم به جان ِ مادرت فاطمه - فدای امر تو شویم ما همه

 
* کروبی بی سواد - عامل دست موساد

*«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر موسوی»، «مرگ بر خاتمی»، «مرگ بر کروبی»

 
*«مرگ بر سه حسین قلابی، صدام حسین،باراک حسین،میرحسین» 

*«لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین»

 
*«آشوبگر اعدام باید گردد»، «آشوبگر عاشورا اعدام باید گردد» 

*خواص بی بصیرت،خجالت خجالت

 
 *هرجا که اغتشاشه، فائزه رد پاشه 

*جمهوری اسلامی شعار مسلمین است، جمهوری ایرانی حرف منافقین است 

 
*خامنه‌ای کیست علی زمان، مرگ بر این خوارج نهروان 

*به کوری منافق بسیجی بیدار است، برای هر بسیجی شهادت افتخار است 

 
*ما منتظریم تا علی اذن دهد، چشم سران فتنه را کور کنیم 

*کروبی بی سواد، آلت دست موساد 

 
*سی سال توی جبهه‌ها، بسیجی‌ها رو زدن، صدام حسین نتونست، با میرحسین اومدن 

*حرف ما یک کلام، محاکمه والسلام 

 
*جنبش اشرافیت، گوگوش شده حامی ات 

*ما عاشق حسینیم، دشمن میرحسینیم

 
*سفارت موسوی تعطیل باید گردد، سفیر روباه پیر اخراج باید گردد

*بی.بی.سی ساکت باش

 
*لانه روباه پیر تسخیر باید گردد 

*بی.بی.سی بی‌حیا، دوربین را ‌بردار بیا
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

جایگاه حوادث سال 88 در ‌زنجیره تهاجمات ‌علیه ایران

جهان نیوز - دکتر سعید جلیلی:
پس از 9دی کتابی منتشر شد حاوی مجموعة اشعاری که شاعران انقلاب در مورد پدیدة 9دی سروده بودند. نام کتاب این بود که مسئله، 22خرداد نبود، مسئله، 22بهمن بود. این جمله، جملة بسیار عمیق و بسیار پر مفهومی است. به نظر من ما اگر بخواهیم در مورد 9 دی به خوبی تبیین کنیم، ضروری است که رابطة 9 دی را با 22خرداد و مهم‌تر از آن رابطة 22خرداد را با 22بهمن به خوبی درک کنیم.

در 22بهمن چه اتفاقی افتاد؟ 22 بهمن انقلابی به پیروزی رسید؛ مبدأ یک اتفاق مهم در عصر ما. نه از آن جهت که انقلابی به پیروزی رسید و دیکتاتوری سرنگون شد. انقلابهای زیادی اتفاق افتاده بود. دیکتاتورهای زیادی هم شاید قبل از آن و بعد از آن سرنگون شدند. 22بهمن اهمیتش در این بود که یک نظریه و یک اندیشة جدید برای مناسبات حاکم در جامعه و مناسبات بین‌الملل ارائه می‌کرد تحت عنوان نظریة جمهوری اسلامی؛ نظریة مردم سالاری دینی؛ یعنی نظریه‌ای ارائه می‌کرد مبنی بر انتخاب حرکت مردم در سایة دین و تحقق وعده‌های الهی.

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

چامسکی:
اسرائیل "کشوري ديوانه" است/در آمریکا تمامی مسلمانان در معرض اسلام‌ستیزی هستند


نوام چامسکی با بيان اين اعتقاد که در آمريکا تمامی مسلمانان در معرض اسلام ستیزی قرار دارند، اظهار کرد: در آمریکا اسلام ستیزی یک پدیده همه گیر است. مسلمانان در فرودگاه‌ها بازداشت می‌شوند، از سوی اف‌بی‌آی. تحت تعقیب قرار می‌گیرند و در دانشگاه‌ها و دیگر جاها با مشکلاتی روبرو هستند.

صدای شیعه: مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع آمریکایی گزارش داد، نوام چامسکی، استاد دانشگاه ام آی تی. و کارشناس مسائل خاورمیانه در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت گروه صهیونیستی موسوم به ( IDF ) در دانشگاه‌های آمریکا، گفت: من از فعالیت این گروه اطلاعی ندارم، اما به نظر من مسلمانان همگی در معرض آزار و اذیت هستند. فلسطینی‌ها هم البته بخشی از آن هستند و استادان فلسطینی در دانشگاه‌ها اغلب بیش از گذشته با این مشکلات روبرو هستند. برای مثال به آنها تهمت‌هایی نظیر "تروریست‌های ضد اسرائیلی" زده می‌شود.

وی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود به سیاست‌های اسرائیل در کشتار و قتل عام فلسطینیان اشاره کرد و گفت: در سال 2008 بین حماس و اسرائیل آتش‌بسی برقرار شد و از آن پس موشک‌های حماس به سوی اسرائیل شلیک نشد، اما اسرائیل به این آتش‌بس اهمیتی نداد. بخشی از این آتش‌بس این بود که اسرائیل باید محاصره نوار غزه را متوقف می‌‌کرد. در آن زمان ارتش اسرائیل به غزه حمله کرد و بسیاری از مبارزان حماس را کشت.

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...

به گزارش صراط، جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

[تصویر: 204981_372.jpg]

نتانیاهو در جشن پوریم - 1999



در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌كند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران، نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌كردند و این استنکاف موجب شده بود که «‌هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر كند، البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند.


یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند.



 

[تصویر: 207834_829.jpg]


استر، دخترک یهودی که با پنهان کردن هویت یهودی اش، به دربار خشایارشاه راه یافت و مقدمات کشتار ایرانیان را فراهم کرد



فاحشه‌گری حلال در یهودیت

در سال ۲۰۱۰ یک خاخام یهودی در اسرائیل با اشاره به واقعه پوریم و استر، اعلام کرد جاسوسان زن سازمان موساد مجاز به انجام هر گونه عمل جنسی با دشمنان برای انجام ماموریت خود هستند؛ همانگونه که استر هویت یهودی خود را پنهان کرد و با یک دشمن ایرانی یعنی اخشورش (خشایارشاه) ازدواج کرد و با این کار ملت یهود را نجات داد
.
این مورد یکی از موفق ترین عملیات نفوذ زنان جاسوس یهودی در میان مقامات کشورهای دیگر به شمار می رود که با استفاده از زیبایی ظاهر و به خدمت گرفتن جذابیت های جنسی، توطئه های قوم یهود را اجرا کردند و می کنند.

شاه سست عنصر نیز وقتی زیبایی او را می‌بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی است و یا پسرعموی «مردخای» رهبر مذهبی یهودیان ایران است. اِستِر ملکه ایران می‌شود و با نقشه‌های «مردخای» عموی خود، صدراعظم خشایارشاه یعنی هامان را از تخت صدر اعظمی به زیر کشیده و بر دار می‌كند و به همراه ۱۰ پسرش به مرگ محکوم می‌کند.


[تصویر: 204661_641.jpg] ضیافت شام استر برای هامان در حضور خشایارشاه
در این ضیافت استر خواستار مجازات هامان بدلیل دشمنی با یهودیان شد نقاش: ژان ویکتور (قرن 17)



یهودیان حاکم بلامنازع دربار هخامنشی می‌شوند و البته آنان در برخی کتب خود آورده‌اند که ‌هامان در نزد مردخای توبه كرده است که تواریخ دیگر گواهی قتل وی توسط یهودیان را می‌دهند. یهودیان چون بر بلاد ایران حاکم شدند، از پادشاه، سه روز مهلت خواستند تا مخالفان پارسی و ایرانی یهودیان را بکشند و در این سه روز، بیش از 77 هزار ایرانی توسط یهودیان قتل عام شدند و در برخی نقل‌ها، این تعداد تا 500 هزار نفر نیز عنوان شده است.

از آن زمان تا کنون، این روز به عنوان "عید یهودیان" زنده نگاه داشته شده و هر سال یهودیان سراسر جهان در این روز مراسم مختلفی از قبیل روزه گرفتن، برپایی جشن و پایکوبی، نوشیدن شراب و افراط در مستی، دادن هدیه به یکدیگر و ... گرامی می دارند.




 

[تصویر: 204659_288.jpg]




[align=CENTER DIR=RTL] [align=CENTER DIR=RTL]عید پوریم 2012 [align=CENTER DIR=RTL]تل آویو - بیت المقدس

[align=JUSTIFY DIR=RTL]
اما در سرزمین های اشغالی، پوریم رنگ و بوی دیگری دارد که در ادامه و به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

[align=JUSTIFY DIR=RTL]
واقعه تاریخی؛ هولوکاست ایرانیان به دست یهودیان
 

در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می کند و پادشاه را در جریان توطئه های یهودیان قرار می دهد و از پادشاه می خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.

مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران سرانجام با دسیسه های فراوان و فرستادن یکی از دختران یهودی به دربار، او را جانشین شهبانوی ایران که به جرم سرپیچی از دستور گستاخانه خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی های خود برای حاضرین در دربار شاه برکنار شده بود، می کند.
[تصویر: 204662_892.jpg]

مردخای و استر

نقاش: آرنت دی گلدر (قرن 17)

با ورود "استر" دخترک جوان زیباروی یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می کنند.
[تصویر: 204666_982.jpg]

وشتی، شهبانوی ایرانی
وشتی از دستور خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی هایش برای مهمانان شاه خودداری کرد و به دست جلاد شاه کشته شد


نقاش: ادوین لانگ (قرن 19)

توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی پذیرد و آنها حکم قتل هر 10 پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می گیرند و در قدم بعدی 10 پسر هامان نیز کشته می شوند.

اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و 10 پسرش آنجا بیشتر آشکار می شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن ها را در شهر بر دار می کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.

هامان به جز این 10 پسر، یک فرزند دختر نیز داشت که پیش از کشته شدن، خود کشی می کند.

کشتار نیمی از جمعیت ایران

پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در 127 استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از 77 هزار ایرانی - و به روایتی دیگر 500 هزار نفر - کشته می شوند.

در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار 80 هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا 500 هزار نفر ذکر کرده اند.

در آن زمان ایران نزدیک به 800 هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب 500 هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران به دست یهودیان قتل عام می شوند.
[تصویر: 205050_504.jpg]
[تصویر: 205049_935.jpg]
[تصویر: 205047_689.jpg]
[تصویر: 205048_143.jpg]
حمله به منازل فلسطینیان و غارت اموال آن ها

کشتار و غارت اموال از آموزه های استر بوده و ریشه در تاریخ یهود دارد
یهودیان با حمله به خانه های ایرانیان، مردان، زنان و کودکان را به قتل رسانده و بنا بر برخی از متون موجود اموال آن ها را نیز غارت می کنند. اما یهودیان در متون خود تنها به قتل عام ایرانیان اعتراف کرده و هرگونه غارت اموال آنان را تکذیب می کنند و آن را از افتخارات خود می دانند...!!

آیا پوریم با سیزده فروردین ایرانیان ارتباط دارد؟

گفته می شود این کشتار در روزهای 13 و 14 ماه آدار اولین ماه سال جدید انجام می شود و روز دوم کشتار به اصرار استر به خشایارشاه برای از بین بردن دشمنان قوم یهود ادامه پیدا می کند. براساس متون تاریخی، نحسی روز 13 فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است.

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می گیرند. مردخای از آن زمان به پیامبر این قوم و استر - دخترک فاسد یهودی که با تکیه بر این حربه به دربار شاه راه یافته بود - نیز به شخصیتی مقدس که مورد لطف خداوند است تبدیل می شوند. استر پس از آن کتابی می نویسد که تمام این وقایع را لطف و رحمت الهی و با اراده خداوندی توصیف می کند. این کتاب اکنون به کتاب مقدس یهودیان تبدیل شده است.
[تصویر: 204655_761.gif]
مقبره استر و مردخای یهودی در همدان
پوریم به معنای قرعه بوده و به اعتقاد یهودیان، این سرنوشت و تقدیر الهی بوده است و "قرعه" ای از جانب پروردگار برای لطف به قوم برگزیده یهود و نابودی دشمنان آن ها.


پوریم؛ عید یهودیان سراسر جهان

متاسفانه برخی از این تصاویر که در ادامه نیز آمده است مربوط به جشن ایرانیان یهودی در آمریکا می باشد.
[تصویر: 204629_586.jpg]
[تصویر: 204631_263.jpg]
[تصویر: 204630_252.jpg]
[تصویر: 204632_850.jpg]

پوریم از جمله اعیاد مهم یهودیان در سراسر جهان است. از سرزمین های اشغالی تا آمریکا و حتی یهودیان داخل ایران، به شیوه های مختلفی در این دو روز جشن می گیرند.
[تصویر: 204644_472.jpg]
[تصویر: 204646_465.jpg]
[تصویر: 204647_553.jpg]
[تصویر: 204660_282.jpg]
[تصویر: 204634_425.jpg]
[تصویر: 204639_585.jpg]
اوج این جشن ها در اسرائیل است. جایی که صهیونیست سرمست از کشتار ایرانیان، تا حد جنون شراب نوشیده و بد مستی یکی از سنت های مرسوم آنان در این روز است.
[تصویر: 204638_517.jpg]
[تصویر: 204641_969.jpg]
[تصویر: 204642_773.jpg]
[تصویر: 204643_656.jpg]

خاخام های یهودی نیز در این جشن ها مراسم ویژه ای برگزار می کنند. خاخام های صهیونیست با برگزاری جشنی، در نوشیدن شراب و رقص و پایکوبی با یکدیگر رقابت می کنند. معمولا افراط در نوشیدن شراب در این روز به حدی است که قادر به راه رفتن نبوده و در خیابان های تل آویو و دیگر اراضی اشغالی، بیهوش و بی رمق به زمین می خورند.
[تصویر: 204640_601.jpg]

در آموزه های تلمود یهودیان در یکی از بخش ها به صراحت به نوشیدن شراب تا حد سرمستی توصیه شده است:

"در روز پوریم هر فرد - یهودی - مکلف است به حدی - شراب - بنوشد که تفاوت میان "نفرین بر هامان" و "درود بر مردخای" را تشخیص ندهد."
[i]
Megillah (7b): Rava
said: A person is obligated to drink on Purim until he does not know the difference between "cursed be
Haman
" and "blessed be
Mordechai"
[/b]

 

[/url]

[تصویر: 207832_319.jpg]
[تصویر: 207831_486.jpg]
[تصویر: 207829_417.jpg]
[تصویر: 207830_350.jpg]

 

[b]کودکان اسرائیلی در جشن پوریم 2012 - بیت المقدس


خط و نشان صهیونیست های آدم خوار برای ایرانیان
 
[تصویر: 205079_272.jpg]

[/b]


از دیگر مراسمی که در عید پوریم اجرا می شود، رژه زامبی ها در اسرائیل است. در این رژه صهیونیست ها با گریم خود به شکل زامبی ها - آدم خوارها - اعضای مصنوعی از بدن انسان را به نشان خونخواهی و کشتار ایرانیان بر دهان می گیرند.

[b]برخی از تصاویر این مراسم که قابل انتشار است در ادامه است.


نوشیدن خون یا نوشیدنی به رنگ خون به عنوان نمادی از خونخواهی و خونخواری یهودیان نسبت به ایرانیان از جمله رسوم یهودیان در این روز است.
 
[تصویر: 204635_146.jpg]
[تصویر: 204636_670.jpg]
[تصویر: 205039_799.jpg]
[تصویر: 205034_205.jpg]
[تصویر: 205032_965.jpg]


[تصویر: 205031_143.jpg]

 


پوریم در لس آنجلس؛ پایکوبی ایرانیان به افتخار هولوکاست هموطنانشان


متاسفانه ایرانیان پیرو دین یهود نیز بدون توجه به ریشه تاریخی این واقعه و کشتار ایرانیان و اینکه زنده نگاه داشتن آن تا کنون بیش از هرچیز توهین به ایرانیان بوده، این روز را در نقاط مختلف جهان جشن می گیرند.

کنیسه "نصح"، کنیسه ایرانیان یهودی مقیم آمریکاست که جمعیتی حدود 20 هزار نفری در لس آنجلس را تشکیل می دهند. کنیسه نصح از جمله مکان هاییست که در عید پوریم، جشن برپا کرده و ایرانیان با جمع شدن در این کنیسه، با پختن شیرینی، غذا، تهیه شراب و هدیه دادن به هم، کشتار ایرانیان باستان را به شادی می نشینند.
[تصویر: 204667_720.jpg]

ایرانیان یهودی در کنیسه نصح لس آنجلس نیز پوریم و کشتار ایرانیان را جشن می گیرند

لینک اعلام برگزاری جشن پوریم 2012 در کنیسه نصح

http://www.08.net/08event/EventDetail.aspx?eid=a1fe18d5-5efe-4398-9069-2dd1ba369884
"هامان سوزان" و شیرینی "گوش هامان"؛ نمادهای درنده خویی قوم یهود

از دیگر مراسمی که یهودیان در این روز برگزار می کنند، مراسم "هامان سوزان" است. آن ها هامان - و ده پسرش - را نماد دشمنان قوم یهود دانسته و بطور سمبلیک در مراسمی، نمادی و یادبودی از هامان، وزیر الوزاری خشایارشاه را در آتش می سوزانند.

همچنین یهودیان با پختن شیرینی به نام "گوش هامان"، بر دار کردن وزیر ایرانی را جشن می گیرند.

 

[تصویر: 207827_962.jpg] [تصویر: 207828_439.jpg]


خمیر این شرینی سه گوش از بذر خشخاش است و میان این شیرینی با آلو یا مربا پر شده است. این شیرینی بیشتر توسط یهودیان اشکنازی درست می شود، البته تعدادی از کلیمیان ایران هم به این شرینی علاقه مند هستند. اسم این شرینی گوش هامان است. یهودیان در جشن قتل عام ایرانیان، این شرینی ها را می خورند و همراه خوردن این شرینی شعری اهانت آمیز نسبت به ایرانیان و وزیرالوزاری ایرانی خوانده می شود.
 
[تصویر: 205035_580.jpg]

شیرینی معروف به "گوش هامان"

پوریم در ایران


در داخل ایران نیز، اقلیت های یهودی که همواره مورد لطف و میزبانی ایران بوده اند، در این روز روزه گرفته و با پختن غذا و خیرات و برگزاری محدود جشن، عید پوریم را جشن می گیرند.

مقبره استر و مردخای در همدان از جمله مکان هاییست که یهودیان آن را عبادتگاه و زیارتگاه خوانده و مدت ها جشن های خود را در آن برگزار می کردند که با اعتراض مردم به اهانت آمیز بودن این جشن ها برای ایرانیان و برگزاری تجمعاتی در برابر مقبره استر و مردخای، همراه بوده است.
[تصویر: 204664_465.jpg]
[تصویر: 204663_272.jpg]
مقبره استر و مردخای دومین مکان مقدس یهودیان جهان که پس از اعتراض مردم همدان، نام "زیارتگاه" آن حذف شد
مقبره استر و مردخای، به ادعای یهودیان، پس از غصب مسجد الاقصی، دومین مکان مقدس این قوم به شمار می رود.

نتانیاهو مردم ایران را به پوریمی دوباره وعده داد

اما به جز مقدس بودن این روز برای یهودیان، با ظهور پدیده منحوس صهیونیسم، پوریم وجهی سیاسی نیز به خود گرفته و سران رژیم صهیونیستی گاه با اشاراتی به آن واقعه، تلویحا ایران و ایرانیان را به تکرار کشتاری مشابه تهدید می کنند.
 
[تصویر: 204651_258.jpg]
 
در روزهای پایانی سال 1390 اتفاقی جالب در عرصه سیاست رخ داد. در 7 مارس، نتانیاهو در دیدار با اوباما نسخه‌ای از کتاب اِستِر (
Esther




) را به او هدیه داد. کتاب استر (
מגילת אסתר)
یکی از بخش‌های عهد عتیق یا همان تورات است و از دیدگاه تاریخی این هدیه بسیار پرمعناست.


خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اسرائیلی نقل می‌کند: نتانیاهو به باراک اوباما گفته است: «آن‌ها (ایرانی‌ها)، آن زمان هم می‌خواستند ما را نابود کنند.» یکی از قسمت‌های این کتاب می‌گوید: «... و یهودیان تمام دشمنان را با تیغ شمشیر و کشتار و نابودی درهم کوبیدند و آنچه را انجام دادند که دشمنان‌شان با آنان می‌کردند.» به گزارش رویترز، نتانیاهو با این هدیه، تلویحاً ایران را به نازی ها تشبیه نموده که طی مدعی هستند در جنگ جهانی دوم 6 میلیون یهودی را کشته اند.
 

 

2500 سال تهدید و کشتار؛ رمز پوریم

بسیاری از اعمال و سیاست های صهیونیست ها پس از 2500 سال از واقعه پوریم، همچنان حاوی نمادهایی از این کشتار بوده و یادآور روزی است که از هر 11 ایرانی، یک نفر به دست قوم یهود کشته می شود.


 

[/b]

 

[تصویر: 204653_116.jpg]

 

ایهود اولمرت در جمع کودکانی که پوریم را جشن گرفته اند

 


 

 

تهدیدهای مقامات اسرائیل، اهدای کتاب استر به اوباما در هنگام مذاکره در مورد ایران، تهدید به حمله به ایران به بهانه اینکه ایران قصد دستیابی به سلاح کشتار جمعی و نابودی اسرائیل را دارد و این توهم که کشورهای اسلامی تلاش می کنند با دستیابی به سلاح کشتار جمعی یهودیان را نابود کنند...اینها همگی یادآور توطئه های مردخای و زمزمه های استر با خشایارشاه در مورد ایرانیان و دشمنان آن زمان یهودیان بود که در نهایت به هولوکاست ده ها هزار نفری تبدیل شد.

مقایسه رفتار یهودیان با هولوکاستی که خود رقم زده اند و استفاده از هولوکاستی جعلی که مدعی هستند 6 میلیون یهودی طی دو سال کشته شده اند، نمایانگر اوج فتنه گری و پلیدی صهیونیست ها در رسیدن به اهداف شومشان در تسلط بر جهان است. آن جا که اجازه سخن گفتن درباره یکی داده نمی شود و دیگری به عنوان عیدی مقدس بزرگ داشته می شود؛ و هر دو در راستای هدفی بزرگتر است.


رمز پوریم
یکی از رمزهای پوریم، پس از پایان جنگ جهانی دوم نمایان شد.
 
همچنان سکوت ایرانیان و مقامات ایرانی، برگزاری جشن های پوریم - حتی در ایران - و رقص و پایکوبی صهیونیست ها بر خون ایرانیان ادامه دارد. هولوکاستی حقیقی که در سایه هیاهوی هولوکاست ساختگی صهیونیست ها نه تنها نادیده گرفته شده، بلکه به شکرانه این کشتار، هرساله جشن برپا می شود و تهدید ها تکرار می شوند.
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی الاجسام العاریات

السلام علی الاجسادالمقطعات

السلام علی الشیب الخضیب

 

         ما بچه شیعه ها که با هیچکسی سر جنگ نداشتیم و نداریم ولی یک عده تو این دنیا از اول با حق سر جنگ داشتند و دارند هر چی بیشتر با اونها کار نداری بیشتر حمله می کنند کانه یک عده مظلوم گیر آورده اندکه هیچ فریاد رسی هم ندارند ببینید چه فجایعی در عالم بر سر مسلمین و خاص شیعیان می آورند و سوال این است چرا؟مگر مسلمین حق حیات ندارند که بدتر از جنگهای صلیبی سرهای آنها را در پاراچنار و بوسنی و فلسطین و لبنان و عراق و افغان و بحرین و هزار جای دیگر می برند و زن و بچه آنها را در بدر می کنند چون این مسلمین حرف خدا و رسول مکرم اسلام و همه رسل الهی را سر داده اند پس اینها مقل اولیائشان مستحق انتقام یهود و یهودی صفتان هستند اینها می خواهند نام انبیاء را زنده این به مزاق تمدن سرکش و شیطانی غرب اصلا خوش نمی آید و پیشاپیش چنین افرادی مستحق نابودی و کشتار هستند یهود عنود چنان در افکار عالمیان با گوساله سامری خود تأثیر کرده و چنان مردمان ظاهر بین را با با سحره خود فریفته که همه آن مردمان مکازات دست و پا بریدن مردم بیچاره و مظلوم پاراچنار را کمترین تقاص لااله الله آنها می داند وای بر دنیائی که با کثافات خو گرفته باشد و وای بر سران به اصطلاح مسلم که به شراب خواری و زن بارگی رو آورده و در برابر صلیبی ها سر تعظیم فرودآورده و خود را سر سپرده آنها کرده و با پول مسلمین جان مسلمین را می گیرد انما نملی لهم لیزدادوا اثما  

     آهای کفار بدتر ار دد و دیو جانور ,که نه, بدتر از جانور و هان ای نوکران جیره خوار کج اندیشِ بداندیش و آهای دنیای بی رحم مدنیت متوحش  و آهای جاهلیت مدرن و پست مدرن و به قول قرآن کریم آهای غافلان این مهلتهای خداوند به شما برای این است که خودتان را بیشتر غرق در منجلاب توحش و حیوانیت کنید الیس الصبح بقریب ندای همه مستضعفان عالم این است که أین بقیة الله خلاصه روزی خواهد رسید که او خواهد آمد و داد همه مستضعفان و مظلومین و خاصه انتقام حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) و انتقام حضرت ابا عبدالله(علیه السلام ) را خواهد گرفت چرا که اراده الهی براین تعلق گرفته است انّ الارض یرثها عبادی الصالحون و تا آن روز ما مومنین و منتظران نیز بیکار نخواهیم نشست و انشاالله آن روز ما در رکاب آن حضرت ندای انتقام ازخون به ناحق ریخته مظلومان را سر خواهیم داد.

       ما چقدر ساده ایم کلمات خدا و رسول و ائمه هدی ( صلوات الله و سلامه علیه )بر اینها اثر نکرد کلام ما که جای خود دارد زیرا به فرموده سیدالشهدا ( علیه السلام ) در روز عاشورا بس است و ختم کلام ما که

استحوذ علیهم الشیطان

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

وقتی می گوییم فتنه از چه سخن می‌گوییم/ تمجيد از خطبه‌هاي هاشمي، تشكيلات ستاد فتنه، بيانيه موسوي پس از افتضاح عاشوراي 88 و...

 

دوشنبه‌شب گذشته آقاي عماد افروغ با حضور در برنامه تلوزیونی "پارک ملت" مطالبي را بيان كرد که واكنش‌هاي انتقادي را به‌دنبال داشت و البته از سوی دیگر مورد استقبال رسانه های بيگانه مانند بی‌بی‌سی و رادیو فردا قرار گرفت. همچنین برخی از افراد مانند احمد توکلی و چند نفر از کارمندانش نیز به حمایت از افروغ پرداختند.

افروغ پس از بروز اين اعتراض‌ها، با صدور بیانیه ای مخالفانش را هتاك، كاسب، ريشه فتنه، وكيل‌الدوله و كركس فتنه خواند. از سوی دیگر برخی شخصیت ها نیز در یادداشت هایی به نقد آرا و عقاید افروغ پرداختند اما در این میان آنچه مغفول ماند فضا و زمینه ای بود که عماد افروغ در آن به اظهار نظر می پرداخت.

در واقع آن‌چه كه افروغ بر زبان می راند، بیشتر به لفاظی هایی می ماند که باید در زمینه (context) خود مورد بررسی قرار گيرد. الفاظ دوپهلو و بعضا بدیهی افروغ اگرچه در نظر برخی افراد موجه می‎نماید اما نگاهی به مواضع سیاسی وي در طي حداقل سه، چهار سال گذشته و دوران پرغبار فتنه نشان می دهد که نیت خیری در پشت الفاظ عماد افروغ وجود ندارد و بازی سراسر غلط "این برای ماست - آن برای ماست" که قبلا برای مخملباف، گلشیفته فراهانی و محمد نوری زاد به کار رفته، درباره عماد افروغ نیز کارایی نخواهد داشت.

به بهانه اظهارات اخیر عماد افروغ و برای روشن تر شدن فضای ذهنی او که خود را روشن‌فکر معرفی می کند، مواضع عماد افروغ از سال 1387 و پس از پایان مجلس هفتم مورد بازخوانی قرار می گیرد تا با توجه به اين منظومه فكري، بتوان نظرات دوپهلوي او را بهتر تفسير كرد و مانند برخي از افراد، خود را نيز به تغافل نزد.

البته افروغ پس از روی کارآمدن دولت انقلابی نهم و راه نيافتن به دولت بر خلاف توقعش نيز از همان ابتدا بنا را بر بيان نظرات و داوري‌هاي غيرمنصفانه در مجلس هفتم گذاشت كه در گزارش زير از آن‌ها عبور مي‌كنيم و آن‌چه مي‌خوانید، به جز سخنان و ادعاهای دوپهلوی عماد افروغ است که با اندکی تامل در زمینه ذهنی او قابل ردیابی و رمزگشايي است.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.